Skumt....

Vet inte vad det är.......men har haft gott mod sen igår! Härlig känsla!! Men jag vet inte varför och jag vågar inte ropa "hej"!
Jag har inte gjort något speciellt, eller jo, jag har inte druckit eller tagit insomning den här veckan. Kan väl kanske se det som detox. Vinet har varit en ångestdämpande grej, för stunden! Insomning har fått mig bort från det jobbiga! Nu har jag skippat detta en vecka! Sen att jag fortfarande tar lugnande mot oro och ångest är en annan sak! Det verkar funka! Tror jag......
Men jag vet hur det kan bli.....jag känner mig bra ena stunden för att i nästa krascha totalt!! Önskar bara det här var över! Önskar allt faller på plats och allt är bra igen! Jag längtar tills jag har mitt eget och kan leva som den vuxna människan jag är.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!