Vågar inte

Just nu mår jag inte bra.....
Hela veckan har varit jobbig o jag är glad att jag orkar kliva ur sängen. Även om jag inte gör det många gånger om dagen.
Verkligheten har kommit ikapp!
Mycket tankar om hur jag ska lösa saker, hur saker kunnat varit annorlunda, hur ska jag ta mig ur det här!!! Många "tänk om"...... Jag har bokat tid på närpsyk för jag behöver "ses över". En annan medicin, terapi? Nåt! T.om. så min kära mor följer med för jag är bra på manipulera.....jag får saker att se bra ut, för att sen krascha totalt strax efter!
För att ni ska förstå hur illa det är nu......jag tvingar mig själv in i duschen, bilen har jag inte rört på en vecka, ögonbrynen funderar jag på att plocka.....jag som är mån om mitt utseende..... Hur fan kunde det bli så här? Hur kunde jag låta det sjunka så här lågt? Hur tar jag mig härifrån?
Om jag vaknar med något gott mod, så vågar jag inte ta det till mig för jag tror att det är borta snart igen. Så jag låter det vara! Blundar...... För inte kan väl jag få må bra? Allt blir ju ändå bara fel!
Tänk om vissa människor aldrig klev in i mitt liv......eller ur.....hade jag mått bra då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!