Det som göms i snö, kommer upp i tö

Vissa saker kan man inte ändra på! Vissa saker har man ingen makt att ändra på! Spelar ingen roll hur mycket man försöker, det går inte! Det är då man bara måste inse och gå vidare! Det har jag försökt länge, nu tror jag att det kanske går vägen! Ont gör det,  men jag ska lyckas!!!
Det är nu jag även ska lyckas komma ur det här, jag ska lyckas!!!!! Jag fortsätter äta antidepp även fast de inte funkar. Jag har även börjat med litium! Så det är nu jag kommer ha vipkort på provtagningen, för njurarna tar stryk av det. Jag kommer även få gå i terapi för att stärka min självkänsla! Antagligen KBT. Det var väl på tiden!!!
Senaste tiden har jag känt mig lite nere, inget allvarligt, men det är jobbigt! För drygt en vecka sen fick jag en redig dimp igen! Jag har gjort framsteg, men jag mår fortfarande inte bra!
När jag var till HÄTÖ (mamma följer även med dit så jag inte kan "ljuga") så brast det! När mamma sa att hon knappt vill åka hem från jobbet för hon vet inte vad som väntar när hon kommer hem, så blev det ännu mer tydligt vad jag utsätter min omgivning för! Men när jag mår så dåligt, så "glömmer" jag det! Jag vet att jag är en pain in the ass och jag vet att jag ställt till det massor för mig själv, men just då.......glömmer jag!
Jag medicineras som en manodepressiv även om jag inte blir manisk, men det kanske är det som behövs eftersom jag reagerar som en sådan när jag är nere!
Nu håller jag tummar o tår att litium är min grej!!!



Kommentarer
Postat av: Monica Owredsson

Egentligen borde jag inte skriva kommentarer eftersom jag inte vet så mycket mer än vad du berättat på nätet.Men något som jag säkert vet är,
alla hjärnskrynklare är väldigt bra på att skriva ut tunga mediciner och knarka ner människor och att
det kan bli svårt att komma ur det sedan.Kan du inte försöka börja jobba?Då får du annat att tänka på,och det blir mindre plats för alla hjärnspöken.Eller ägna dej åt någon trevlig hobby?
Du måste förstå att alla vill dej väl,men ibland kanske lite hårdhandskar behövs! Och framför allt,
träffa vettiga människor! Du har hört det förut,men
det är faktiskt väldigt viktigt

Svar: Du vet precis Monica! Jag tar inte illa upp! Kram på dig o Max
Miss Destiny

2013-05-23 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!