Ryggsäcken

Den här jävla ryggsäcken! Hur gör man för att bli av med den? Det går inte! Den kan bli lättare, men man har den alltid med sig!
Hur får man sin omgivning att acceptera det man har däri? Oj!!!! Jag har berättat vad som finns däri, men alla fixar inte det! Kan det bero på den egna ryggsäcken? Möjligt! Jag förstår det!! JAG! Den som inte är villig att öppna o se ner i min, är inte värd min uppmärksamhet! Den människan är antagligen inte redo för nya utmaningar som livet ger! God damn'it!!!! Jag kan se allas ryggsäckar, kanske är där det brister! Jag är för öppen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!